Pages

2 August 2009

Cum am scapat de o pata de apa de pe saltea

...mai greu

Probabil ca postarea mea anterioara - Waterdrops present photoshow a avut un impact puternic si asupra saltelei, sau poate ploaia mai puternica...

Intr-un prim pas am facut o greseala - pata era mai mica. Am incercat sa o scot cu apa si detergent - pata s-a marit si a luat o culoare mai maronie. M-am interesat si am gasit o solutie.

In primul rand incercati sa nu mariti suprafata petei - nu turnati apa in surplus (va spun din proprie experienta :)). Deci apa cu detergent nu a mers. Am pus apa+Nufarul de scos pete - nu a mers.

Apoi m-am inarmat cu o periuta de dinti mai veche si am facut o solutie 1/3 otet+2/3 apa. Au inceput sa apara primele rezultate - cel putin nu mai era atat de evidenta...Am mai pus si un pic de praf de copt+apa+Nufarul in aceeasi solutie (s-a produs si o reactie chimica ce a marit volumul lichidului - bicarbonat+acid). Am trecut iarasi la periuta. Am incercat sa grabesc procesul cu un fier de calcat dar am vazut ca incepe sa inchida la culoare si m-am oprit la timp...:) Am citit apoi ca cel mai bine in aceste cazuri este ca salteaua sa fie lasata sa se usuce la caldura soarelui. Si credeti-ma ca asa este.

Pata nu a disparut de tot, am sa mai repet procedura, dar sunt multumit ca a ramas doar un pic vizibila...:)

No comments:

Post a Comment