Pages

12 July 2009

Cum am scapat de petele de rasina...

Good to know...
Am fost week-end-ul trecut intr-o drumetie. Dupa un popas pe o buturuga am observat ca blugii mei capatasera "decoratiuni naturale" de rasina. Trebuia sa scap de ele...
Am spalat mai intai blugii clasic - detergent + apa + clatit, dar fara prea multe reusite...
Am cumparat apoi o solutie "Nufar scos pete", produsa de Farmec. Am aplicat solutia uniform, prin pulverizare, am mai insistat si cu o laveta in locurile "mai afectate" si apoi i-am dat o pauza de 20 minute.
A urmat repriza a doua de spalare cu apa+un pic detergent+multa clatire si totul a iesit...bine.
Nu se mai cunosc petele. Am mai observat ca daca aplic aceasta solutie pe o suprafata alba, initial totul se ingalbeneste, dar la clatire nu se mai vede nimic.

2 comments:

  1. Hi,Locuiesc in Ny. in curte respectiv
    in parcajul unde tin masina am o alee de brazi toata vara brazi au lasat pete de rasin pe capota si pe care nu le pot scoate am incercat cu alcohol dar nu am reusit sa folosesc un solvent iau si vopseaua
    Poate aveti o solutie E-mail meu:toriro @live.com

    ReplyDelete
  2. Salut,

    Nu am masina, nu am incercat vre-o solutie, dar am vazut aici o discutie destul de lunga privind scoaterea petelor de rasina de pe masina (in engleza):
    http://www.thriftyfun.com/tf697215.tip.html#83429641
    Unii spuneau ca au reusit cu ulei de pin, altii cu...maioneza. Nu pot da sfaturi la ceva ce nu am incercat. Insa tot timpul este bine sa se incerce solutia mai intai pe o suprafata mica si putin vizibila. Numai bine!

    ReplyDelete